Citroën mění svou obchodní strategii
Automobilka Citroën vystřídala svou obchodní strategii. Místo agresivní slevové politiky nyní nabízí stylové luxusní vozy. A to zabírá.
Povinné ručení je zákonné pojištění vozidla, které chrání motoristy před škodami, které mohou způsobit při svých cestách ostatním. Z tohoto pojištění jsou kryty nejenom poškozená vozidla, silnice, domy, ale i škody na zdraví všech účastníků nehody.
Je to poměrně zajímavý obrat, nebo chcete-li, rozšíření portfolia. Ještě donedávna byla doménou francouzského Citroënu agresivní slevová politika.
Teď se zdá, že se značka mnohem více než kdy v nedávné minulosti zaměřuje na méně praktická auta a klade důraz na styl, eleganci a prožitek. Jasným a čerstvým důkazem může být například Citroën DS3 Cabrio, který byl právě uveden na český trh.
Automobilka prodala dosud více než čtyřicet tisíc modelů řady DS, u nás to bylo na 420 aut, a ofenziva této sub-značky pokračuje. I proto, že podle vyjádření ředitele Citroënu ČR, Sébastiena Vandelle, se prodejci v Čechách nebojí investovat nemalé prostředky do výstavby samostatných prodejních míst DS, oddělených od showroomů klasických Citroënů. Aktuálně zde máme také koncept Wild Rubis, který v Šanghaji předznamenal nové, rychle se blížící SUV řady DS. A jasný cíl prosadit luxusní modely dokládá také DS Tour, která se rozjíždí napříč českými městy.
V rámci této akce Citroën v jednotlivých metropolích nabídne kompletní řadu DS na jednom místě s možností testovacích jízd, osobního přístupu při prezentaci modelů i značky DS jako takové, a pokusí se upevnit postavení svých luxusních modelových řad na tuzemnském trhu.